Jak poznać Chorwację?

Razem z mężem zawsze staramy się zawsze pokazać naszym dzieciom kawał świata. Dlatego też co roku wybieramy się do innego kraju na wakacje. Razem z mężem prowadzimy biuro podróży, więc potrafimy wyszukiwać najlepsze okazje, ale także rezydenci nas zapraszają, abyśmy promowali po pobycie ich miejsce.

Wynajem jachtu na czarter to świetny pomysł

czarter jachtu chorwacjaKiedy zgłosił się do nas rezydent z Chorwacji nie wahaliśmy się ani chwili. Najczęściej wybieraliśmy Portugalię, Hiszpanię jak również Cypr. Jeszcze nie ruszyliśmy do Chorwacji, więc ten kierunek był dla nas jak najbardziej obiecujący. Dzieci również się ucieszyły, że pojedziemy w nowe, nieznane dotąd miejsce. Mąż oczywiście sprawdził hotel, opinie jak również postanowił zrobić sobie czarter na jacht. Widział, że w okolicy znajduje się mnóstwo jezior jak również innych akwenów wodnych i takie spędzanie czasu było jak najbardziej pożądane. Był szczęśliwy, że będzie mógł się rozwinąć i jako sprzedawca wycieczek będzie mógł pochwalić się takim czarterem i zachęcić klientów do jego nabycia. W sumie nawiązaliśmy nawet współpracę z firmą, która oferowała czarter jachtu chorwacja i razem z wakacyjną ofertą wyjazdu do tego pięknego kraju oferowaliśmy również możliwość zdobycia czarteru. Na samym początku klienci byli sceptycznie nastawieni, jednak kiedy pierwszy klient zdecydował się zakupić czarter później poszło łatwo. Wystawił nam rekomendacje, przysłał zdjęcia z żeglowania. Widać, że inni mu zazdrościli i też tak chcieli.

Dla nas ten czarter też był sprawą niezwykle przyjemną. Dzieci cieszyły się i imponowało im to, że to tata prowadzi jacht. Wakacje musimy uznać za bardzo udane. Całą rodziną byliśmy niezwykle szczęśliwi, że kolejny raz udało nam się tak świetnie bawić i zwiedzać Chorwację jachtem.